Powered By Blogger

DUIT BLOG

Assalamualaikum.... terima kasih kerana sudi melewati laman blog ini. Bercakap mengenai duit blog ini, sudah pasti kamu semua tercari-cari atau terfikir-fikir bagaimana hendak mendapatkan duit sampingan melalui blog kamu sendiri bukan?. Yang dah pakar dengan buisness blog ni tak payah susah-susah baca la. Tapi boleh aje kalau ada nak komen ape-ape.. dan ape yang saya nak kongsikan disini dituju kepada sesiapa yang baru berjinak-jinak untuk mencari duit melalui blog sendiri.

Sebagai contoh, kamu boleh saja melawat kemana-mana blog yang menjalankan perniagaan mereka. Disana kamu akan dapati berbagai-bagai cara mereka gunakan untuk mempamerkan produk-produk mereka. Ada yang mempamerkan barang sendiri, ada juga hanya sebagai orang tengah mempromosikan barangan orang lain, dan banyak lagi. Sedikit masa lagi mungkin anda akan terjumpa iklan-iklan yang banyak seperti yang anda lihat dikiri kanan blog saya ini. Untuk permulaan, cuba anda klik satu persatu apakah yang terdapat didalam iklan ini.

Untuk pengetahuan anda, ada juga diantara iklan-iklan yang anda klik sebentar tadi memberikan pendapatan secara tidak langsung kepada diri pengendali blog. Mungkin anda pernah mendengar atau melihat ada iklan-iklan yang menawarkan pendapatan sampingan yang dibayar melalui klik yang anda atau orang lain lakukan. 1 klik sahaja anda telah dibayar. Menarik bukan?? jadi, untuk bejaya dalam buisness blog ini, saya iklankan beberapa buku panduan untuk adik-adik, kakak-kakak, abang-abang, tuan-tuan dan puan-puan gunakan untuk memajukan buisness masing-masing.. semua perkara yang saya nyatakan tadi terdapat di dalam buku-buku panduan tersebut. Apa yang penting disini ialah, semua benda kena buat dengan sabar. Yang baru kenal blog, mungkin anda akan merasa cepat bosan kerana tidak tahu dan tidak faham... saya mendoakan supaya semua golongan yang ingin memajukan diri dengan perniagaan blog ini mencapai kejayaan.. selamat mencuba dan selamat maju jaya...